wypas film , już myślałem ze po takich produkcjach z HK jak "Gau ngao gau" (2006) czy chociaż "Zemsta - opowieść o miłości" (2010) Nie obejrzę lepszego filmu , a tu niespodzianka . Polecam
oglądałem , bardzo dobry , dałem mu 8mke , ogólnie trochę tych filmów azjatyckich oglądałem i oglądam , ostatnio same azjatyckie , bo to kino USA mnie nudzi
krwawa aria tym filmem cię powinienem cię zaskoczyć choć fabuła się różni od ching yan to też powinien ci się spodobać
tego nie oglądałem fakt , dzięki , jak bede miał trochę czasu to ci podrzucę parę fajnych tytułów azjatyckich :)
to będzie spora lista :) podam tylko te co według mnie są warte obejrzenia,dużo pewnie widziałeś ale jutro ci zapodam troche tytułow
piszesz że cię kino z USA nudzi , a ja się z tobą nie zgodzę i dla tego podam ci listę filmów które musowo zobaczyć złodziej życia(2004) osiem milimetrów(1999) tropiciel(2007) 1000trupów(2003) bękarty diabła(2005) halloween(2007) król mrówek(2003) kokainowi kowboje obie części bez reguł(2010) droga bez powrotu(2003) człowiek w ogniu(2003) tytus andronikus(1999) pandorum(2009) za cenę bólu(2008) 24 godziny(2002) bękarty wojny(2009) poziom-2(2007) nocny pociąg z mięsem(2008) czwarty stopień(2009) collector(2009) rzeka tajemnic(2003) gothika(2003) strzelec(2007) prawo zemsty(2009) plan doskonały(2006) gdzie jesteś amando(2007)
prawie wszystkie widziałem ;D może nie mam ich pozaznaczanych bo widziałem je przed załozeniem FW , dobre filmy podaleś , poprostu już sie tyle tego naoglądałem że teraz jadę z Azją oto mi chodziło , i wole coś innego bo już przesiąkłem tym kinem , nie mam czasu zeby ci ta liste przygotowac kurna :/ ale niedlugo ci napisze , sorry za brak PL znakow